środa, 29 lutego 2012


Hej !! ^^
Na początek powiem Wam skąd mój pomysł na stworzenie bloga. Otóż już kiedyś prowadziłam różnego rodzaju blogi, lecz po jakimś czasie zaniedbywałam je i nie dodawałam wszelakich wpisów...Postanowiłam więc, że zacznę od nowa :D Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba.:)
Może teraz coś o moich zainteresowaniach i zajęciach?
No to tak...Bardzo lubię pływać oraz grać w siatkę. :) To jest boskie ;-] Interesuję się również muzyką oraz modą...
 W szkole mamy od trzech dni rekolekcje. Niestety już się zakończyły i pora wracać do szkoły na lekcje...:( Jakie to przykre.
Dziś zamieszczam dla Was moje nowe adidaski, które niedawno nabyłam. Od razu mi się spodobały. A Wam się podobają??? Oceniajcie :D








Do zobaczenie :**

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!