niedziela, 29 kwietnia 2012

Rooolki :D

Wczoraj  w dalszym ciągu bolał mnie brzuch, ale na szczęście już nie tak bardzo jak prędzej. Dziś bolą mnie jedynie mięśnie hehe :P Ostatnio dowiedziałam się od kolegi, że 15,16,17 maja piszemy testy próbne. Aż się boję. Musiałabym coś powtórzyć, bo to już za niedługo. Oby nie były za trudne. Zresztą nie ma się czym przejmować- to tylko testy PRÓBNE ! Wczoraj po południu postanowiłam się zrelaksować i wyszłam na dwór posiedzieć w ogródku. Chwilę później zadzwoniła koleżanka, czy idę na rolki. Stwierdziłam, że lepiej nie, bo brzuch może mnie boleć jeszcze bardziej. Powiedziałam więc , aby ona przyszła do mnie. Posiedziałyśmy, porozmawiałyśmy(pomogłam jej nawet napisać opowiadanie na Polski :P ) , a na godzinę 17.00 byłam umówiona z inną koleżanką. :D Wyciągnęła mnie na rolki, pomimo tego, że postanowiłam sobie, że pójdziemy co najwyżej na spacer :P No ale jednak. I powiem, że nie żałuję ... Porozmawiałyśmy, pośmiałyśmy się ...Oczywiście jak zwykle parę kilometrów przejechałyśmy :D Ale super było. Po drodze kupiłyśmy wodę smakową, a gdy już wracałyśmy do domciu koleżanka oblała mnie nią... Oczywiście nie uszło jej to na sucho ! Musiałam się zrewanżować. :D Kiedy już dotarłyśmy na miejsce, byłyśmy całe mokre i kleiłyśmy się z wody smakowej ! :P Ehh.. Ale było na prawdę fajnie :D Wczoraj był półfinał " Bitwy na głosy". Patrzycie na to? Za kim jesteście?Do półfinału przedostała się drużyna Kamila Bednarka oraz Ryszarda Rynkowskiego. W finale kibicować będę drużynie Kamila :D Są niesamowici i od samego początku im kibicowałam.
A oto kawałek, który wczoraj śpiewała drużyna Kamila.:
Under the Bridge- Red hot chili peppers

Do następnego ! :3 pozdrawiam gorąco :D

5 komentarzy:

  1. Miałaś niesamowity dzień :) ja nigdy nie jeździłąm na rolkah ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie jeździłam na rolkach ja kibicowałam mezo , ale i tak oglądam x factor

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ciekawie spędziłaś wczorajszy dzień;p
    Oj tam, nie można się przejmować tymi testami.
    Oglądam Bitwę na głosy i zdecydowanie jestem za drużyną Kamila;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nei oglądam tej bitwy na głosy :D
    + zapraszam jutro, mam zamiar dodać coś o galerii;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie traktujesz koleżanki, jednej odmawiasz a z drugą idziesz :/ Ja nie mam takich koleżanek jak Ty i nie będę mieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!