piątek, 18 maja 2012

Wiersz

Dzisiaj byłam na zajęciach rekreacyjnych i graliśmy w siatkówkę.:) Było fajnie :) Niestety nie udało mi się zrobić żadnych zdjęć podczas gry, ale mam zdjęcie, które robiliśmy w drodze powrotnej :P Znajdziecie je poniżej :) Jak pisałam wcześniej , na język polski mieliśmy ułożyć wiersz, lub napisać rozprawkę na temat wolności. Tytuł brzmiał tak : Jak należy używać swojej wolności, aby nie ulec zniewoleniom?  Najlepsze prace pani miała wysyłać na konkurs. Okazało się, że mój wiersz również się tam znalazł.:) Nie wiem co w nim jest takiego :P
Oto on:
"Wolności bramy"
Wolności moja !
Dlaczego inni Cię nie doceniają? 
Wolność...Cóż to takiego?
Czy być wolnym, to móc robić wszystko bez ograniczeń?
Przed komputerem siedzieć całe dnie,
Na telewizję patrzeć noce całe...
Korzystać z wszystkich możliwych używek.
Palić papierosy, pić alkohol, brać narkotyki.
Czy to dla Was jest wolność?!
Wolności bramę otworzył nam Bóg, 
Więc nie marnujmy tego.
Wolność nie jest po to, aby ją zniszczyć.
Wolność jest po to, aby ją wykorzystać.
Wolność trzeba cenić jak matkę, jak ojca,
Ale nigdy, przenigdy jej nie nadużywać.




 I co sądzicie o wierszu? :P
Pozdrawiam pa *.* 

11 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!