środa, 6 czerwca 2012

FoTkI...?

Dzisiaj w szkole ekstra dzień :P Hehe xd Wypożyczyłam książkę pt. "Julia". Czytałyście? I jeszcze koleżanka pożyczyła mi "Dziennik zwariowanej nastolatki cz.1" czy coś takiego :P Teraz siedzę i zajadam się Princessą i Duplo :P xD Kocham <3 Humorek dopisuje :D Dziś mam dla Was kilka zdjęć z dzisiejszego dnia w szkole ... :P Jestem happy , bo ze sprawdzianu z niemca dostałam 6. Wow... o.0 Ale to bardzo dobrze xD Pisaliśmy spr. z maty, który był banalny (wystarczyło 10 minut na napisanie ) :P . Dzisiaj przyszły mi bandami :D Wreszcie xd Pokaże Wam je poniżej ;D
A oto zdjęcia :
 Trampki <3

EURO :pp

 Kwiatuszek :P (broszka)
 Chyba moje oko :PP Hehe :P
 Bandamka, którą zamówiłam xD

Książki, które planuje już dziś zacząć czytać. Julię już zaczęłam i jest na prawdę świetna xd

Pozdrawiam :* Do zobaczenia paaa :***

14 komentarzy:

  1. Dzienniczek bardzo fajny, czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam Julię i bardzo mi się podobała :)
    a w szkole fajnie było, uwielbiam W-F :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety żadnej z tych książek nie czytałam.
    gratuluję 6 z niemca. ;)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam.
    gratuluje 6 z niemca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje 6 z niemieckiego:) zdjęcia super:)zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na całe szczęście dzisiaj odpoczywałam w domku:D
    Mam tą samą broszkę!:D Tylko szarą;D
    Świetne to drugie zdjęcie, z zwłaszcza drugi plan:D
    Śliczna ta bandamka, wstaw jakieś zdjęcie jak masz ją ubraną bo nie widziałam Cię jeszcze w nich:p
    Oczywiście bardzo gratuluję 6!:)
    Ja mam w domu tyle ksiązek, ale niestety z moim wzrokiem jest coś nie tak i nie daję rady ich przeczytać ale strasznie zaciekawił mnie ten dziennik:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam. : ) Ale 6 z niemieckiego.. wow! I oby tak samo było z tego sprawdzianu! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. moja kol tez ma takiet trampki ;p
    ksiazeknie czytalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytałam tych książek :D gratuluję 6 z niemieckiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą książek ,,dzienniczek zakręconej nastolatki''

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!