wtorek, 17 lipca 2012

Wakacyjne życie...

Przepraszam Was , że tak długo nie pisałam, ale byłam od piątku do poniedziałku u babci . Przyjechałam wczoraj wieczorem i notki niestety nie dodałam , bo nie działał mi internet, ale za to dodaję ją dzisiaj :)
Mamy już 18 dzień wakacji.. Strasznie szybko to leci. Niestety są one nudne. ;/ Nie mam szczególnych zajęć. Mój dzień wygląda mniej , więcej tak : Wstaję około 11/12. Później śniadanie itp. nie będę pisała szczegółów :) Włączam kompa i siedzę aż do obiadu. Po obiedzie idę do koleżanki lub umawiam się z przyjaciółkami w Kochanowicach :) Następnie znów nuda, potem spacer , kolacja itp. No i koniec dnia. Także nic szczególnego. A jeśli jest już coś fajnego, typu wyjazd do Zakopanego , to tak szybko przemija..;/ I znowu trzeba wracać do rzeczywistości.. I znów godziny nudy.. Ostatnio byłam u babci na kilka dni , to się nawet nie nudziłam :) Jestem wybredna, wiem :P Nie wiadomo co chciałabym robić w te wakacje. Chcę je jak najlepiej wykorzystać i najlepiej żeby każdy dzień był zajęty od rana do wieczora :) ;P


A Wy jakie macie plany na wakacje? Co ciekawego robicie?
POZDRAWIAM (:  Paaa *****:

12 komentarzy:

  1. ja nie robie nic szczegolnego , ale twoje wakacje nie sa az takie nudne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :d . Ja mam wakacje od maja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja caly czas prawie cos rb ;D
    dzis zas caly dzien zajety ; )
    ladne zdj ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna fotka :)) Ojj planów od groma :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety moje w tym roku są prawie takie same. Same nudy... Masz przynajmniej szczęście że umiesz spać tak długo, bo ja pomimo wolnego nie umie. Ale oglądam rano jakiś film więc nie nudzi mi się;)
    Ślicznie wyglądasz!:**
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tym jak przyjechałam z kolonii jest nudno, ale we wtorek znowu wyjeżdzam ; > Zapraszam do mnie, może będziemy obserwowały? ;* Life-crazy-mars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie sobie umiesz pospać. Ja o 7.00 się budzę i koniec spania.
    Potem przed TV do 10, czyli sama nudaaaaaaaaaaaaa. Chyba dopiero w sierpniu zacznie się u mnie coś dziać...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie umiem dlugo spac :c

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nic szczególnego się nie dzieje, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. już 18 ? ale szybko przeleciało ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w planach mam opalanie , i jeszcze kilka wyjazdów , ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!