niedziela, 30 września 2012

Hej kochani !  :*

No i mamy niedzielę. Ostatni dzień weekendu , a jutro znów do szkoły. Dzień jak co dzień. Praktycznie codziennie robię to samo. Monotonia. Trzeba się jakoś zmotywować. W końcu minął już miesiąc szkoły. Jeszcze tylko 9 takich miesięcy i znów wakacje !! Niesamowite ;) Mam nadzieję, że ten rok wykorzystam, jak najlepiej, bo to w końcu ostatnia klasa gimnazjum. Podejrzewam , że kiedyś będę wspominała te czasy, więc czas "żyć chwilą", żeby mieć co wspominać.

Patrzycie na "Bitwę na głosy"?? Jeśli tak, to komu kibicujecie? :D Ja Liberowi <3


I jeszcze stylizacja dla Was! :D

Jeszcze mam dla Was jedno pytanie :D
Co sądzicie o bejsbolówkach? Jeszcze do niedawna twierdziłam , że wszyscy je mają i są już strasznie oklepane, ale podobają mi się i chyba sobie taką kupię :) :P


Do następnego :*
Pozdrawiam :*
Nikola

7 komentarzy:

  1. No tak, miesiąc nauki już za nami:)
    Teraz tylko 9 i znów wakacje i rozstanie, ale wszystko kiedyś się kończy a coś nowego zaczyna;)
    O tak! Ja też trzymam kciuki za Libera! <3
    Co do bejsbolówek to według mnie są ładne, ale troszkę już oklepane. Nie wiem czemu ale denerwuje mnie gdy widzę kogoś w podróbce a nie oryginale. Taka już jestem:D Hehe;*
    Pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie stety nie oglądam bitwy na głosy... :/
    Super stylizacja boska jest ta bluzka i buty :D
    Mi bejsbolówki strasznie się podobaja, ale właśnie wszyscy je mają i nie warto kupować... :P

    http://land-without-cry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za bejsbolowkami. ;D
    a w bitwie na głosy kibicuje Tomsonowi i Baronowi, a na 2 miejscu Liberowi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam granatową bejsbolówkę :)
    Nie oglądam bitwy na głosy , kiedyś lubiłam ale przestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nikomu,zalezy od odcinka kto lepiej zaaspiewa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bejsbolówki!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*
    ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!