czwartek, 31 stycznia 2013

Hej ! :*

Oceny na semestr już wystawione, więc teraz byle do ferii. :) Przed feriami nie ma się już ochoty na nic, a w szczególności na naukę! Trzeba zaplanować sobie ferie , żeby móc je jak najlepiej wykorzystać, choć mówią, że nieplanowane wychodzi najlepiej :P Ale sądzę, że na pewno z Klaudią się spotkamy, może jakieś kino ze znajomymi, wyjazd do babci, czy jakaś impreza :D Opcji jest dość dużo .

A na dzisiaj zaplanowałam dla Was wiersz :)

Szczęście płynie dziś do mnie
Rzeką, która zwie się Ukojenie.
Płynie tak spokojnie, tak radośnie.
Nagle ogarnia mnie radość,
A smutek wreszcie odpływa
Oceanem Zapomnienia.
Cieszę się, lecz po chwili...
Przystaję, patrzę przed siebie,
I z przykrością, ze łzami w oczach
Twardymi jak kamień
Stwierdzam : To tylko złudzenie !
Znów przeszkoda jakaś
Zatorowała mi drogę.
Jak zwykle szczęście
Oddala się w daleką przestrzeń.
Jak trudno zaczerpnąć szczęścia !


Nikola



POZDRAWIAM, 
NIKOLA

69 komentarzy:

  1. Świetny wierszyk :D
    Moje ferie już niestety dobiegają końca ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po feriach :( i drugi semestr :D Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wiersz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wiersz! :D
    dobrze zaplanuj sobie te ferie, niestety lecą one bardzo szybko :< mi został tylko tydzień :<

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny wiersz ♥
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuj ferie, planuj. Ja nie zrobiłam tego i tydzień stracony. -.-
    Piękne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny wiersz, wolę jednak bardziej optymistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. magiczne zdjęcie :) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo, z pewnością wiesz która to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wiersz c:
    Planuj dobrze :D
    Zapraszam c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! Genialny nagłówek :D
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie :)
    zdjęcie jest super :) niebo wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam deleko jeszcze do ferii ;/
    fajny wiersz ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wiersz;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jutro zrobię z rana zdjęcie i dodam stare dla porównania, także zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja juz niestety po feriach:(
    a wiersz bardzo ładny:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas http://thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja oceny już przed świętami miałam wystawione :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna notka, bardzo fajny wstęp i świetne zdjecie :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. jeju kiedy ja miałam ferie xd czuję się staro xd

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny wiersz, często tak mam jak w tym wierszu. a ferie są super tylko szkoda, że takie krótkie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wiersz, u mnie dopiero zaczynają wystawiać ;(, a tu ferie tuż tuż i się uczyć nie chce-Neko

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ferie już skończyłam tydzień temu ;

    OdpowiedzUsuń
  26. Też czekam na ferie, ale ja niestety nie mam żadnych planów ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny blog jesteś ładna i masz ciekawe pomysły :) Obs. za obs. ? jak to zrobisz napisz mi w koment. a ja zrobię to samo . pozdrawiam
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie jedno wielkie błoto, nie mówiąc o wodzie na chodnikach. Pozdrawiam serdecznie, zapraszam do siebie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ferie już za tydzień:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wkraczam już w drugi tydzień ferii i miałam też już przed feriami oceny wystawione ! Fajny blog ii fotka :D. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. niestety ja już po feriach ;c . świetny post ! ładne zdjęcie ;))

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  33. ja już ferie niestety miałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi został tylko tydzień ferii. ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny wiersz! Ja ferie mam dopiero czternastego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. polecam czytanie książek - ładniejsze słownictwo!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam na bloga przypadkiem,ale chyba tu trochę zostanę.Piękny wiersz i śliczne zdjęcia :) Miło się czyta... <3 ^
    Jak chcesz (oczywiście nie musisz) możesz wpaść na mojego bloga :)
    www.karmelovaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. znam doskonale ten brak ochoty na cokolwiek z powodu zbliżających się ferii ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetny wiersz. :>
    Zapraszam do Sb. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wiersz jest twojego autorstwa ? : ))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę ferii, a wierszyk fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiersz jest napisany przez ciebie? Jeżeli tak to gratuluję bo jest świetny :) Śliczne zdjęcie.
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Oby Twoje plany się powiodły ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę wolnego! Teraz nic Ci się nie chce, a pomyśl co będzie za 2 tygodnie - będzie jeszcze gorzej :P Ja tak zawsze miałam, że nie mogłam się przyzwyczaić do ponownego chodzenia do szkoły/na zajęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  45. What a gorgeous picture!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. to prawda - trudno zaczerpnąć szczęścia. cudowny wiersz !!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też mam już ferie :D Świetny wiersz i fajne zdjęcie ;D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  48. teraz przez cały rok nic nie będzie się nam chciało, bo niedługo wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczne zdjęcie ! chce juz wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja tam mam całe ferie zaplanowane i jak narazie wszystko jest w porządku : ). Szczerze mówiąc- często planuję i rzadko się zdarza, żeby coś nie wypaliło.
    Pozdrawiam, Su Shan : ).
    PS.: Zapraszam na http://sushan-blog.blogspot.com/ i http://glory-in-the-night.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!