poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Holidays part 1

Cześć Wam !

Niedawno wróciłam z wakacji. Jak Wam pisałam, byłam w górach. Zwiedzania było na prawdę dużo i żeby wszystko zwiedzić potrzeba by wiele więcej czasu. Ja byłam tam 4 dni. Głównie zwiedzaliśmy zamki i podziemia. Postaram się Wam opisać mniej więcej co tam robiliśmy. ;)

Więc wyjechaliśmy 31 lipca rano. Kiedy zajechaliśmy do Kłodzka szukaliśmy noclegu, bo prędzej nic nie rezerwowaliśmy :P Na szczęście udało się. I od razu pojechaliśmy zwiedzać ;) Pierwszym obiektem była twierdza Kłodzka + labirynt. Labirynt znajdował się w podziemiach. Współczuję wysokim osobom, które się tam znajdowały, bo musiałyby się ciągle schylać. Ja na szczęście (lub nieszczęście w innych przypadkach) jestem niska i tylko w niektórych momentach musiałam się schylać. W czasach wojennych do armii specjalnie brano żołnierzy o wzroście 150-160cm żeby się mieścili w podziemiach. Zwiedzaniu towarzyszył niesamowity klimat.

Później pojechaliśmy do Polanicy- Zdrój :) Bardzo ładne widoki i krajobrazy.Oczywiście nie mogliśmy sobie odpuścić toru saneczkowego ♥ Pochodziliśmy po mieście i wróciliśmy do domku :)

Twierdza w Kłodzku

Labirynt

Takie tam w sali tortur :P

Z toru saneczkowego musi być ♥