czwartek, 15 sierpnia 2013

Nuda ;P

Hej ! ♥

Czy tylko mi w niedzielę i święta tak potwornie się nudzi? Zazwyczaj na prawdę nie ma co robić. Wstaję dość szybko, bo idę do kościoła, a kolejne godziny mi się jakby wydłużają. Do południa ogarnęła mnie taka nuda, że zaczęłam rysować (haha xD ). Tak, rysowanie nie wychodzi mi za dobrze, ale musiałam coś ze sobą zrobić :D Później jadę do K. ;)) Wieczorem może przyjedzie Sz. :D Jakoś zleci ;D Jutro mamy ognicho ze starą klasą. Jednak ja już jestem ciekawa tej nowej  ;P Mamy już utworzoną grupę klasową na "fejsbuczku" i w mojej klasie jest zaledwie czterech chłopców. Biedniii :P Najbardziej przeraża mnie dojazd do szkoły i te poranne wstawanie ;o Ale jeszcze mamy wakacje, więc o tym nie myślmy ^_^

To ja lecę się trochę ogarnąć i wgl, a Was zostawiam z efektami mojej niedzielnej nudy ;P



Misiaczek od Sz. ♥

Buziii ;D

Pozdrawiam, 
Niki :)

33 komentarze:

  1. Dzisiaj jest czwartek nie niedziela ;p
    Hello! ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahah, nawet dni tygodnia przez to święto mi się pomyliły xD Ale już jest poprawka haha ^_^

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia i rysunki. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki i zdjęcia :))
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W te ostatnie dni wakacyjne tak nudnoo :) świetne rysunki i zdjęcia :))
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niedziela mija bardzo szybko. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie butów jest śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie malujesz ! :o 8)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rysunki, szczególnie Lity :) Och, faktycznie biedni ci chlopcy :D

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OoO moja imienniczka :) Muszę Ci powiedzieć, że odwiedzam tyle blogów i chyba pierwszy raz natrafiłam na dziewczynę o takim samym imieniu jak ja hhiihi :) Musimy mieć chyba bardzo oryginalne to imię :D

    Kochana świetne rysunki :) Z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)

    monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem nieźle rysujesz, nie wiem, o co Ci chodzi :) Zawsze jakiś sposób na nudę to jest ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://tripleaworks.blogspot.com/

    -Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ładnie malujesz! Śliczny pluszak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie rysujesz, ja wielbiam rysowac olowkiem ! W szkole na pplastyce zawsze sie na mnie darli "A gdzie kolory?!", ale ja poprostu nie lubie rysowac kredkami :)
    http://jessi-jeess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko, u mnie w pierwszej klasie było 6 chłopaków(w tym tylko 2 z mojego rocznika-reszta niepozdawała),w drugiej zostało 4 do pierwszego semestru,po drugim już 3. I nie wiem czy w tym roku nie zostanie dwóch... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny miś ;D
    Daj znać jak tam ognisko!:)
    Świetne rysunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rysunki...
    A ja się nigdy nie nudzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w mojej klasie jest tez mało chłopaków, chyba 6 czy 5. nie znam nikogo z nowej klasy, masakraa -.-
    zapraszam na pierwszy post na moim nowym blogu, zaczynam na nowo zbierać obserwatorów i cieplutko witam każdego nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, niedziele są okropnie nudne ;c Pewnie Ci się spodoba nowa klasa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie w klasie będzie około 40 osób i tylko jeden chłopak :)
    Fajne rysunki, ja też rysuję jak mi się nudzi, chociaż nie umiem :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi tegoroczne wakacji przelecialy jak z bicza... mam jeszcze kilka dni wolnego wiec bede sie cieszyc domem :) sliczne rysunki , ja kiedys na youtubie bralam kursy rysowania ale niestety nic nie wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się nie nudzi, mam dużo zainteresowań, zawsze mam co robić, a gdy jestem zmęczona, to wykorzystuję ten czas czytając książkę, oglądając fajny serial lub ćwicząc na siłowni lub robiąc jakieś dobre ciastka :) A co do misia- fajny pluszak, ale nie nakładaj na siebie tyle tapety, widzisz że jest biały a teraz wręcz pomarańczowy czy brązowy. Może nie kosztował fortuny, ale ja bym swojego pluszaka w taki sposób nie brudziła, w zasadzie nie muszę używać fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biedny miś, ale chłopakowi współczuję bardziej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!