sobota, 25 stycznia 2014

Wkreceni

Haj !

Tak jak pisałam ostatnio,  byłam w kinie na filmie " Wkreceni", który gorąco polecam!
Nie myliłam się. Obsada super. Było z czego się pośmiać i z chęcią zobaczylabym ten film jeszcze raz. Na prawdę było warto.
W kinie byłam z chlopakiem. Pochodzilismy też po  galerii.  Kupiłam sobie parę rzeczy, ktore być może Wam pokaże :) Kupilam dwie bluzki, legginsy i bransoletke. Wyjazd uważam za udany : kino, kochany chłopak i zakupy - czego chcieć więcej?  XD Pozniej poszliśmy na dworzec i pojechalismy jeszcze do mnie.
We wtorek bylam na imprezce(takim spotkaniu w sumie)u kolezanki ;) Też było fajnie; )
A reszta ferii ? Mam jeszcze plany na wtorek i środę a na resztę brak. ;)


25 komentarzy:

  1. A nawet nie słyszałam przedtem o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, może też się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam :c
    ____________________
    WYLOSUJE 5 BLOGÓW, KTÓRYM ZROBIĘ DESIGN I POLECĘ W POŚCIE. Kliknij w link od Sheinside.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie jestem przekonana do filmów tak 'napakowanych' aktorami znanymi... zewsząd. Nie twierdzę, że jestem fanką kina niezależnego, ale uważam, że co za dużo, to niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba się wybrac... :D
    Pozazdroscić ferii, ja muszę czekać do 17 lutegoo :CC porażka...
    .
    .
    Jestem nowa w blogowaniu, więc jak mozesz zajrzyj czasem do mnie :) obserwacja za obserwacje? Jak Chcesz napisz u mnie! Zaapraszam!
    privateworld1.blogspot.com
    privateworld1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro fajny to muszę oglądnąć :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go obejrzeć w takim razie. :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful blog!

    Maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam iść zwłaszcza, że był kręcony w moim mieście, ale obejrzę do w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mam chciała iść na ten film ;-) Niby polskie filmy są słabe ale ten nawet nieźle się zapowiada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo to super spędziłaś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałas udany dzien, to najwazniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komedia świetna;D
    Ślicznie razem wyglądacie!:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko pojawi się wersja DVD to na pewno obejrzę A dzień na pewno miałaś udany. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam ale słodkie zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie widzialam, trzeba nadrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej laleczka!:*
    Gdzie nowa notka?:*
    K.<3

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety, nie ogladalam tego filmu, musze sie rozejrzec za nim w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że ten dzień chłopak jakoś przetrwał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!