sobota, 21 kwietnia 2012

NUDY!!

Na sam początek chciałam przeprosić za to, że nie dodawałam długo notki, ale tak wyszło gdyż cierpię na brak czasu ...;/ niestety... Tym bardziej, że musiałam przygotowywać się do regionalnego konkursu wojewódzkiego, w którym ja wraz z moimi koleżankami ze szkoły zajęłyśmy 1. miejsce :D Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ rok  temu nie udało się...Byłyśmy 2. W czerwcu kolejny etap. Trzymajcie za nas kciuki :)) Pogoda wręcz śliczna ... Aż chce się wyjść na dwór i jeździć na rolkach. Ja to kocham.. Od kilku dni jeżdżę na rolkach parę kilometrów ;) Może troszkę schudnę ? ;-> Jak obiecałam ostatnio, dodam jakiś, mój wiersz. Od razu mówię, że to nic specjalnego..

''Czas''
Chwile umykają jedna po drugiej, 
Czas to pięknych chwil złodziej.
Czas leczy rany,
Wspomnień dzban już dawno wylany,
Czas- zabijacz łez.
Ileż wart on jest?!
Czasu nie cofniemy,
Jak do tych wspomnień powrócić, wciąż nie wiemy...
Czas wciąż goni nas, 
Więc uciekajmy przez wspomnień las...



Jak wam się podoba? Proszę o szczere komentarze... Mi się wydaje troszkę dziwny...

Serdecznie pozdrawiam pa pa :** 

6 komentarzy:

  1. Spokoo jest te wiersz.;)
    A na jakim konkursie byłyście.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Na regionalnym :D właściwie on był taki ogólny ;) Musiałyśmy przedstawić piosenkę z naszego regionu, rękodzieło, przedstawienie i test... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no , niezła z Ciebie poetka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz więcej wierszy :)
    czemu nie mówiłaś że masz bloga??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oczekuj na cud, tylko się rusz, a efekty kiedyś będą widoczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!