sobota, 21 kwietnia 2012

Hejka ;D

W przyszłym tygodniu we wtorek, środę oraz czwartek gimnazjaliści piszą testy... Mnie to czeka dopiero za rok, a więc mam 3 dni wolnego. Czas mam już doskonale zaplanowany. We wtorek najprawdopodobniej pojadę na zakupy, w środę zapewne rolki, a w czwartek chyba tak samo :P Oby pogoda dopisała :D Trzecio gimnazjalistom życzę oczywiście powodzenia i trzymam mocno kciuki  !!! :) Dziś chciałam wam pokazać piosenkę , którą ostatnio znalazłam na telefonie ... Prędzej w ogóle jej nie słuchałam, ale stwierdziłam, że jest całkiem niezła.:D Jeśli chodzi o melodię to taka spokojna, natomiast słowa bardzo ważne ;) szczególnie refren :D Jest to piosenka Varius Manx- Najmniejsze państwo świata. :)

http://www.youtube.com/watch?v=fZkVZSdHnVA&ob=av3n


I jeszcze stare zdjęcia  z wycieczki szkolnej :P
 Niczym Titanic haha :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!