środa, 25 kwietnia 2012

Środaaa. :D

Od wczoraj mam wolne xD Wczoraj byłam  na małych zakupach i kupiłam sobie buciki na wiosnę oraz tuniko- sukienkę :) Później byłam na 18.00 w szkole, gdyż był jakiś wykład na temat gwary i razem z moimi koleżankami przedstawiałyśmy przedstawienie... Nudne, no ale cóż. Lepsze to, niż siedzenie w domu :P Dzisiaj wybrałam się z koleżanką na rolki ( znowu...) Było jak zwykle super :D Potem przeglądałam moje zeszyty , podkreślałam tematy itp... ;D Jutro najprawdopodobniej znów wybiorę się na rolki :PP Uwielbiam jeździć :D Wczoraj wieczorem, a właściwie w nocy oglądałam horror : "Paranormal activiti 3 " . Podobał mi się, lecz sądzę, że 1 część była najlepsza. Tak bywa zazwyczaj... :) Dziś może znów sobie pooglądam jakiś film :) Teraz wreszcie mam na to czas :D

Dodaję zdjęcia zakupionych wczoraj rzeczy






Do zobaczenia :***

3 komentarze:

  1. Oż ty! czemu nie powiedziałaś że prowadzisz bloga?
    Fajnie tak się dowiedzieć przez przypadek^^

    Świetne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne buty czemu nikt nie wiedziało twoim blogu ja dowiedziałam się przez przypadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że pierwsza część była lepsza :) ładne buty :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!