czwartek, 3 maja 2012

Czwartek =D

Hej ;) ^^
Dzisiaj piękna pogoda. ;D Słoneczko pięknie świeci ;-> Aż chce się wyjść na dwór... Kiedy wróciłam z kościoła, wyszłam na dwór poopalać się i poczytać książkę. Muszę czytać lekturę " Stary człowiek i morze"... Nieco nudne i niezbyt mi się podoba. Później zrobiłam małą sesyjkę , której efekty pokażę Wam poniżej :D Po południu najprawdopodobniej pojadę do babci. :) A jutro już do szkoły..;/ Chętnie posiedziałabym jeszcze w domu i poleniuchowała, no ale cóż... Muszę jeszcze wybrać odpowiednią piosenkę do prezentacji o stawie ''Brzoza''. Nie znacie może jakiejś piosenki, która by się nadawała? Ja zastanawiam się nad piosenką. :D Jeśli macie jakieś inne propozycje to bardzo proszę o podanie tytułu i wykonawcy :) Będę wdzięczna :D
A teraz przechodzę do zdjęć. Oceńcie jak Wam się podoba .. :D







Do następnego ! Pozdrawiam :D :**

9 komentarzy:

  1. Trochę bym się zastanowiła z tą piosenką IRY:D
    Nie mam pojecia jaką byś mogła wybrać, ale chyba coś bardziej wolnego:)

    Świetna sesyjka!
    Udanego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość lektur są nudne xd

    ~`Dzięki za komentarz u mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nudna jest ta książka

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja mam jutro wolne ^^
    +zostalas otagowana u mnie na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się "Stary człowiek i morze" bardzo podobał.
    I ja mam wolne jutro :) I w przyszłym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!