piątek, 4 maja 2012

HEJ :**

Zostałam otagowana przez Alexiaa :D
ZASADY

  1. Każda otagowana osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście. 
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAG-u i napisz je w swoim poście.
  4. Wymień osoby w poście, które otagowałeś/aś. 
  5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane. 
Odpowiedzi na pytania :D
1.Skąd pomysł na założenie bloga? 
Chciałam podzielić się z innymi moimi pomysłami i przemyśleniami :)
2. Wzorujesz się na kimś ?
 Nie  ;D
3. Ulubiony kolor?
Niebieski <3
4. Umiesz robić jajecznice? ^^ 
Tak xD :P
5. Jakiego koloru masz dzisiaj skarpetki? :3  
Białego ;P
6. Masz rodzeństwo? 
Niee...
7. Twój ulubiony serial?
Julia =D
8. Ulubiona pora roku?
Lato<3 słoneczko, opalanie się ...mmm...:P
9.  W jakiej sieci masz telefon? 
Heyah ;D
10. Jesteś praworęczna czy może lewo? 
Prawo :)
11. Zrobisz mi coś do jedzenia? ^^ 
Pewnie :P :D 
 TAGUJĘ : 
  1. Ulubiony film...?
  2. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
  3. Wolisz śnieg czy deszcz?
  4. Masz życiowe motto?Jeśli tak to jakie?
  5. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
  6. Ulubiona dyscyplina sportowa.
  7. Lubisz chodzić do szkoły?
  8. Ulubiony przedmiot
  9. Chcesz już wakacje?
  10. Kogo zabrałabyś na bezludną wyspę?
  11. Twoja opinia o moim blogu :P
 
  
  

9 komentarzy:

  1. A ja nie umiem robić jajecznicy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale nie bawię się w TAGi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się nie bawię w tagi ;)

    jak zrobiłaś to, że po kliknięciu na jakiś nick np mój otwiera się nowa karta w linkiem do profilu ?
    będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy pisałam post do góry w pasku narzędzi nacisnęłam "link". Następnie skopiowałam link profilu poszczególnych osób i wstawiłam w okienku gdzie pisało:Do jakiego adresu URL powinien prowadzić ten link? Później napisałam nick poszczególnych osób w okienku zatytułowanym :Tekst do wyświetlenia. I gotowe :D ^^

      Usuń
    2. bardzo ci dziękuję :)

      Usuń
  4. dziękuję za otagowanie jednak też nie odpowiadam na tagi jak dziewczyny wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak bd miała czas dziś to się w to pobawię na razie nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak mi miło! Dziękuję Ci bardzo! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło dziękuję za otagowanie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!