wtorek, 30 października 2012

Hej :*

Kilka dni temu, jak wiecie, odprawiałam urodzinki dla znajomych na kręgielni ;) Fajnie było. Dziękuję za to, że przyszliście ;*

Dziś mam dla Was zdjęcia z ostatniej sesji z Klaudią. <3 Jeśli chodzi o moje zdjęcia, bardzo proszę Was o wybranie najlepszego ! 

Klaudia : 




j






Ja :








Czekam na oceny moich zdjęć. Szczerze ! Które najlepsze ;P

Wiem że kilka zdjęć jest podobnych do siebie, ale... trudno ! =D

Dzisiaj króciutka notka. :P
Pozdrawiam 
Nikola

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie 2 najlepsze ; D

    Już pełne 7 miesięcy ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pograłabym sobie w kręgle. :)
    3 i 4

    OdpowiedzUsuń
  3. pozytywne fotki ;D Ja bym się nie położyła na te liście, za zimno by mi było ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne zdjecia :D przedostastanie super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i widać na nich jak piękna jest u Ciebie jesień :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna polska złota jesień! ;)Wszystkie mają swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ładne noo *.* Nie ma co wybierać! ;DD <3
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. to fajnie, że urodziny się udały. kręgle są super! :)
    4 i 7 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i dziękuję bardzo za życzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie nr 3 jest genialnee :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!