piątek, 26 października 2012

Hej misiaki ! :*

Dzisiaj jak najbardziej miło spędzony dzień. Byłam z Klaudią na sesji <3 Zdjęcia zobaczycie dopiero za kilka dni :)
Chciałam podziękować Wam za życzonka ! :* Dzień moich 15nastych urodzin był bardzoo miły :) Nawet w szkole nie było tak źle. Jutro odprawiam urodzinki dla znajomych na kręgielni =D Mam nadzieję, że będzie fajnie ;)

Dzisiaj chciałam pokazać Wam kosmetyki, którymi dziennie się maluję . No może prawie codziennie :P






Tusz z Eveline jest dosyć dobry :) Polecam :D Tak samo fluid (Soraya).  Nie chce mi się pisać dokładnych recenzji, więc tylko polecę :P Hehe, wiem leń ze mnie ;)


POZDRAWIAM ;*
NIKOLA

8 komentarzy:

  1. Też mam nadzieje, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh widze, ze nie tylko ja mam lenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten podkład, faktycznie był dobry :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy urodzinowej! :)

    Liczę, że w przyszłości pojawią się recenzje jakiegos produktu z powyższych zdjęć ! :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej zabawy :D , mialam kiedys ten fluid :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki! :)
    Na pewno zabawa będzie udana! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinki na kręgielni jak najbardziej udane;)
    <3
    Zdjęcia z sesji wyszły cudownie:D :*
    Muszę kupić sobie ten fluid :)

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!