piątek, 2 marca 2012

Optymistycznie..=D

Dzisiaj pozytywny dzień...Wreszcie piątek :D Z muzyki dostałam 4 za własnoręcznie zrobiony instrument. Nie wysiliłam się zbytnio, bo zrobiłam zwykłą grzechotkę.Do opakowania po Calcium wsypałam ryż. Następnie okleiłam opakowanie niebieskim papierem i napisałam na nim: "I <3 MUSIC '' Większość osób miało grzechotki .:PP Reakcja pani, gdy zobaczyła kolejną grzechotkę była bezcenna. hehe Wypowiedziała wtedy następujące słowa: '' Ludzie, dajcie sobie siana..''.  Zaskoczyło mnie to troszkę. No bo chyba nie sądziła, że zrobię jakiś super instrument typu cymbałki, czy coś w tym stylu.  A tak poza tym to musiałam na dzisiaj przygotować referat o pracy nauczyciela. Zamieszczę go może jutro:) Dostałam 5+ ;-) Ogólnie dzień całkiem, całkiem :D Tylko, że pogoda nie dopisuje ;/ ale miejmy nadzieję, że się poprawi ;-]
Dziś zamieszczam dla was moją fotkę... :D

Do zobaczenia !! ^^

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!