wtorek, 6 marca 2012

Urodzinki ^^

Siemanko ^^
Kilka dni temu moja mama miała urodzinki. Nie miałam pojęcia, co jej kupić, więc zdecydowałam się na perfum C-thru oraz srebrne kolczyki :D Polecam zapach tego perfum. Bardzo ładny. :) Poniżej zamieszczę fotki. A teraz coś z innej beczki. Jestem potwornie wkurzona, ponieważ dziś, gdy szukałam portfela w plecaku poczułam tam coś mokrego. Okazało się, że nie wyciągnęłam banana z plecaka i cały się zgniótł i zgnił. Portfel w niektórych miejscach przybrał barwę brązową. Portfel jest z Albatrosa i bardzo mi go szkoda, ale mam nadzieję, że jakoś się wysuszy. ;D Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania :P


A to mój biedny, zalany portfel z tyłu...POMOCY !! powiedzcie mi co pomoże, i jak zmyć..??



1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! Na każdy odpowiadam! :)
Nie toleruję reklamowania się na moim blogu oraz rozsyłania spamu.
Pozdrawiam!